ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

کلی عکس جدید

1391/8/25 23:51
نویسنده : خاله مرمر
544 بازدید
اشتراک گذاری

امشب اومدم با کلی عکس جدید. دلتون آآآآآببببببببببببببببب1

ما تو خونمون عکاسی داریم. دلتون آلبالوووووووووووووو شما که مامان عکاس ندارید

مامان من عشق عکس گرفتنه.1

اما من بعضی وقتا همچین عصبانیش میکنممممم1

اونوقتا دیگه سیمای مامانم جرقه میزنه1

هی میخواد ازم عکس بگیره ولی من پا نمیدم.1

آخ لجش میگیره آخ لجش میگیره. 1

شماهام امتحان کنید باور کنید کلی حال میده1

اما چند روز پیش کلی بهش حال دادمو گذاشتم ازم عکس بگیره1

خب چه میشه کرد، خوشتیپی هم دردسرهای خودشو داره دیگه1

1

2

اگه میخوای بقیشو ببینی بیا ادامه مطلب

زود باش دیگه، بیا1

نگاه کن چه بچه خوب و سر به زیریم، باز میگن من شیطونم1

1

آخه دختر بهتر از من پیدا میشه؟؟؟!!!!!!!1

1

نمیدونید من چقدر این کفشی که پدرجون و مادرجون واسم گرفتن رو دوست دارم. عاشقتونننننننممممممممممممممم1

1

چیه خب؟؟؟؟؟؟

چرا می خندین؟؟؟؟ مگه تا حالا عاشق ندیدین؟؟؟؟

با تواما 

چرا می خندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟1

1

مادر من ول کن نیستیا، بابا من خسته شدم. 1بزار یه کمی به خرس مهربونم تکیه بدم

ای بابا از تکیه دادن منم عکس میگیره این مامان عکاس باشی

1

میبینی تو رو خدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یه رنگارنگ میدن دستم بعدش اونوقت به خاطر چیزی که بهم دادن ده تا عکس میگیرن

1

1

1

ببینید چه دختر خوبیم. تو تاب یه وجیم هم خودم میشینم هم میگذارم عروسکم بشینه

مُردم از اینهمه خوبی

ای خداااااااااااااااااااااااا1

1

مامان خانم مواظب خونه باش میخوام یه سر برم پیش صغری خانم1

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ی نـــــــورا!
24 تیر 91 21:23
ریحآنه خآنوم سلآم مآرو هم به صغرا خآنوم برسونین