ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

برف بازی

1391/8/25 23:44
نویسنده : خاله مرمر
494 بازدید
اشتراک گذاری

دوست جونیا روز جمعه من و مامانی و بابایی و خاله مرمر با هم رفتیم بیرون از خونه. بابایی ما رو برد کوه. اولش من همش خواب بودم اما وقتی بیدار شدم دیدم دور و برم پر از برفه. روی کوه پر از برف بود. همگی از ماشین پیاده شدیمو برف بازی کردیم. من و خاله واسه مامانی برف پرت کردیم و خندیدیم.1 کلی هم خاله واسمون عکس گرفت. با اینکه من سرما داشتم اما خیلی بهم خوش گدشت. آخه برف بازی خیلی مزه داره. شب هم طبق معمول رفتیم خونه مادرجون که بیشتر بهمون خوش بگذره.2

اینم از عکسهام:

 1

1

3

3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

من
15 اسفند 90 8:07
این جیگر ما هم چقدر چوب شور دوس داره
من
16 اسفند 90 12:23
راستی جیگر چه حرف هایی یاد گرفته؟ بابا- مامان- خاله - دایی - ؟ دیگه چی؟ بیا بیا بیا