ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

عکسهای جدید جیگرطلا

1391/8/25 23:43
نویسنده : خاله مرمر
1,373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرطلای خاله

شرمندتم که این چند وقتی به وبلاگت سر نمیزدم، آخه جوجو امتحان داشتم که خدا رو شکر حالا تموم شده. 

راستی سلام نی نی وبلاگیا، حالتون خوبه؟ 

امشب میخوام عکسای جدید جیگر طلا رو بگذارم. ریحانه جونم ماشاالله روز به روز داره بزرگتر و زرنگتر میشه. اللهم صل علی محمد و آل محمد(وعجل فرجهم)

خب اینم از عکسهای جیگرم:

امان از دست مامانی که با کارتون جیگر رو سرگرم کرده و این بلا رو سرش آورده. الهی بگردم که جیگرم اصلا حواسش نیست داره چه شکلی میشه. 

1

اما خدائیش بهش اومده  

2

 

2

3

4

1

2

3

4اینم از عکسهای جدید ریحانه جونم

ازتون خواهش میکنم وقتی عکسها رو دیدین واسه سلامتی همه نی نی ها یه صلوات بفرستین. واسه سلامتی جیگرطلای ما هم صلوات بفرستین. ممنون میشم ازتون.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ثمین
16 بهمن 90 0:44
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس دیدن کنید. منتظرتون هستم
ریحانه
18 بهمن 90 10:20
سلام اول میگم ماشاالله تا دیگه دوباره خدایی نکرده ابروت جیز نشه منم ریحانه هستم 7 ماه بیشتر ندارم.خیلی از وبلاگت خوشم اومد. اگر دوست داری بامن دوست بشی و یک دوست جنوبی داشته باشی بیا به وب من سر بزن.