ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

یه هفته دور هم

1391/8/25 23:44
نویسنده : خاله مرمر
599 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیا1

حالتون خوبه؟ من که خیلی خوبمٰ خدا رو شکر. آخه الان تقریبا یک هفته ست که ما خونه مادرجون چتر باز کردیم. خیلی خوش می گذره. تازه دایی مهدی و زندایی هم هستن. جاتون خالی.1

روزها همگی میرن سر کار و دوباره شب همه دور هم جمع میشیم.

مادرجون هم واسه من یه سبد پر از قابلمه و زودپز و گاز خریده. روزها با خاله جون خاله بازی می کنیم. بَ بَ می پزیم و می خوریم.1

کلی با دایی بازی میکنم. در کل خیلی خوش می گذره.خدا کنه همیشه همینطوری دور هم شاد و خوشحال باشیم. منم که گل سر سبد جمعم. خیلی حال میده.1

 1

1

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

من
8 اسفند 90 20:33
به به جیگر من چه جیگری شده ذوق میکنم وقتی میبینمش سلامتیش صلوات الهم صل الا محمد و آل محمد
من
14 اسفند 90 8:37
لطفا عکس های جیگر طلا که این جمعه رفته بود رای بده هم بزارید.