ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

تخت و کمد

1391/12/9 0:27
نویسنده : خاله مرمر
586 بازدید
اشتراک گذاری

1391/12/8 

سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام

دو سه تان بالاخره امروز طلسم شکسته شد و مامانی و بابایی قرارداد تخت و کمد ریحان رو امضا کردنو انشاالله تا یک هفته دیگه آمادست.

جیگرم امشب شام پیش ما بود و مامانی میگفت امروز وقتی عصبانی بودم ریحان اومد طرفمو بوسم کردsmile که مثلا بخندم اما من که اعصابم خرد بود به روی خودم نیاوردم. ریحان هم با دیدن قیافه مامانی رو کرد به بابایی و گفت مامانی خودشو میگیره.

امشب بابایی به ریحان گفت حالا که تخت و کمد خریدی ما رو میبری شاتوت و بهمون بستنی میدی؟؟ ریحان: آره

بابایی: هر چی بخوایم برامون میخری؟

ریحان: آره

بابایی: پولشم خودت میدی؟

ریحان: نــــــــــــــــــه من که پول ندارم، خاله مرضی پول داره

من نمیدونم این دختر چی از جونه من میخواد؟ هر چی میشه از پولای من خیرات میکنه

مامانی میگفت تو راه خونمون دست یه خانمی کاپ کورن دیدن. ریحانه گفت ما اصلا کاپ کورن نخوردیم. بابایی گفت شما الان تخت و کمد خریدی باید بهمون کاپ کورن بدی. ریحان هم گفت نه اگه بخوریم دلمون درد میاد اوغ میزنیم

یعنی بچگی به این کوچیکی همه ما رو درس میده. هر وقت به نفعش نباشه همچین همه رو دور میزنه

قبل از رفتن بهم میگه خاله مرضی شما هم همراه ما شاتوت میای؟ گفتم آره. پولشو شما میدی؟

میگه نه الان خوابم میاد میخوام بخوابم نریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمد و ساقی
9 اسفند 91 14:29
تخت و کمدت مبارک باشه عزیزم
بخدا به خورت رفته.اصلا" گله نکن
تو عکس اولی داره به چی فکر میکنه؟


ممنون
دقیقا به خودم رفته، شدیدا پول دوسته
ما هم نفهمیدیم. اما بدجوری تو فکره
رضوان مامان رادین
9 اسفند 91 23:46
خیلی بچه فهمیده و عاقلی والااااااااا...بچه باهوش ندیدن.؟؟؟؟..بچم اقتصادیم هست


مشکل اینجاست که هر وقت برای خودش نمیصرفه اقتصادی میشه
خـــآله ی نـــــورآ
10 اسفند 91 10:50
مبارکت باشه خانومی
دست مامانی و بابایی و خاله جونی دردنکنه
گفتم خاله رو هم بگم یه وقت ناراحت نشی
چه شیطون شده این بلا خانوم و البته بزرگ مگه چند وقت من نبودم؟



مرسی خاله جان.
یه نگاه به آخرین پستت بندازی میفهمی چند وقت نبودی. بلکه خجالت بکشی
خـــآله ی نـــــورآ
10 اسفند 91 10:53
خاله جون بابت مسابقه هم شرمنده ای کاش تو وب خودم بهم خبر میدادی من اصلا ندیده بودمش
یه عالمهی زیاد عذرخواهی
اینجا چرا از اون آیکون لپ گلیا نداره؟؟؟


حالا نمیخواد خجالت بکشی. از این به بعد این همه تاخیر نداشته باش
مامان میعاد
10 اسفند 91 21:11
آی مرضی بیچاره مثل اینکه جیب تو پر پولتره
تخت و کمدش هم مبارک باشه
بچه های این دوره همشون آی زرنگنن و بلدن که درس ماها میدن


من؟؟؟؟؟؟؟؟ نه. من پولم کجا بود منه بیچاره آه ندارم با ناله سودا کنم. فقط اسمم بد در رفته