ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

امیرعلی جیجَر خاله

1391/9/24 0:17
نویسنده : خاله مرمر
335 بازدید
اشتراک گذاری

1391/9/22

الان ساعت 1:18 صبحه و میخواستم بخوابم که به گوشیم جیمیل اومد. دیدم دایی رسول عکسهای امیرعلی رو برام فرستاده و زودی لپ تاپمو روشن کردم

واااااااااااااااااایییییی باورتون نمیشه با دیدن عکسهاش دیوونه شدم. دلم میخواست بغلش کنمو آروم آروم اون لپهای نازشو ببوسم.

آخه من موندم مامانی به این زشتی بابایی به این زشتی دایی به این زشتی امیرعلی چقدر ناناسه.

یعنی امیرعلی هم باید به من میرفت!!!!!!!!!!

خدایا کشتی منو با این جیجر

اصلاً قیافش داد میزنه که بچه پر روئه. از اونایی که خاله حلیمه با دیدنش ذوق میکنه و میگه بزنمش

الان من رسماً دارم دیوانه میشم.تصاوير جديد زيباسازی
 وبلاگ , سايت
 پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

این شمــــــــــــــــــــــــــــــــــا و اینم امیرعلی خان


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

رضوان مامان رادین
22 آذر 91 11:04
ماشا.. خیلی ناناسه.شک نکن به خودت رفته مرضی جون[h


صد در صد

دایی رسول
22 آذر 91 13:36
نه بابا به خودم رفته ناسلامتی قبلا خوابش هم دیده بودم که شبیه به خومه


شما مثل اینکه خونتون آینه ندارینا. اگه امیرعلی زشت بود اونوقت میشد بگی که شبیهته اما شرمنده که امیر مثل خودم خوشگل شده
خاله ی نـــــــورا!
22 آذر 91 15:19
تبرییک میگم خاله جون
خاله حلیمه
22 آذر 91 18:10
من فدا صورتش بشم چه نازه واقعا شبیه اونا نیست خاله مرمر فقط شبیه من وتوبازخاله شدیمو بدبخت شدیممحکم بزنمش گازش بگیرم ناناز خودم

نه خاله جان، بی شوخی خیلی شبیه منه. واقعا زیباست
دایی رسول
22 آذر 91 22:23
آخه این چه وضعشه هر چی خوب میشه پای شما دوتا نوشته بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟
حالا که اینطوریه ریحانه پس جیگر خودمههههه

خب آخه همه زیباییها و خوبیها در ما دو تا خلاصه شده. البته بهتره بگم در من.
ریحانه هم که دیگه نیازی به گفتن نیست هر کی میبینه میگه شبیه خاله مرمرشه و مثل من نازه.
شما برو یه فکری به حال خودت بکن
خاله حلیمه
23 آذر 91 13:43
بعضی ها چهل روزشون نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا ازخودتون مایه نذارید خداروشکر امیرعلی شبیه خاله های بابلیشهدمت گرم خاله مرمر
مامان محمد و ساقی
24 آذر 91 14:49
سلام مرمر جون
قدمش مبارک باشه.چه گوگولیه
یعنی عاشق این شکلکهای زشت شدم همون که زبونشون بیرونه

مرسی مامانی، شبیه منه مگه نه؟؟؟؟
مامانی ریحانه
25 آذر 91 23:21
سلام مامان رضوان . قدم نو رسیده مبارک . انشالله دامادش کنی . خیلی نانازه