ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

کلاً امروز مبارک

1391/7/29 22:06
نویسنده : خاله مرمر
785 بازدید
اشتراک گذاری

سلامٌ علیکم

احوال شما؟؟؟؟؟؟متفکر

بنده که بسیار بسیار سرحال و سرخوشم

اول از همه :

سالروز پیوند دو نور والای آسمانی رو به همه دوست داران طریق درستی و راستی تبریک عرض میکنم و امیدوارم همگی شامل الطاف بیکران الهی و مهر بی پایان ایزدی باشیم.

1

دوماً:

مامانی و بابایی عزیز سالگرد ازدواجتون مبارک. امیدوارم برای همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت باشید.

سوماً:

این جانب خاله مرمره مرمری بعد از دو ترم زحمت بی وقفه و بسی رنج بردم در این سال سی امروز پایان نامه خودم رو از صحافی تحویل گرفتم و امید به الطاف خداوند و مرحمت استاد گرانقدر دارم.

باشد که نمره 20 در این پایان نامه به ثبت برسد. البته این استادم به هیچ کس بیست نمیده اما امیدوارم این بار خدا پس کله اش رو بزنه و به من بیست بده. خودم که چند شب پیش خواب دیدم بهم میگه تو بهترین دانشجوی من بودی و خیلی بهت افتخار میکنم اما اونوقت نمره پایان نامه رو بهم داده 13

تو خواب داشتم دیوانه میشدم همش زار و التماس میکردم که بیشتر کنه این نمره کوفتی رو

اما بنده از همین حالا اعتقاد دارم که خوابم چپکی بوده و میخواد بهم نمره بیست بده. البته اینم هست، تو واقعیت ازم شماره گرفته که برای پروژه هایی که میگیره باهاش همکاری کنم و گفته که از کارم خیلی راضی بوده. آخه من هیچ کدوم از کارامو ندادم بیرون انجام بده همشو خودم کار کردم.

حالا این قسمتش که تو خواب درست بود اما اگه نمره هم درست از آب در بیــــــــــــــــــــــاد یعنی دیگه من باید بـــــــــــــــــــرم . . . . . . باید بــــــــــــــــــــــــــــــرم . . . . .  ها؟؟؟؟ چیه ؟؟؟؟ فکر کردین میرم میمیرم؟؟؟؟؟ زهی خیال باطل میرم شوهر میکنم و کهنه شوری راه میندازم.connie_32.gif البته اگه کسی پیدا بشه. یعنی اول باید برم یه امامزاده دخیل ببندم بلکه فرجی شد.

راستی دیروز واسه جیگرم یه کلیپ درست کردم که هنوز مامانی وبابایی ندیدن. البته چند روز پیش فائزه جون هم با عکسای جیگر کلیپ درست کرد و باعث شد من به این نتیجه برسم که مگه خودم اینجوریم؟؟؟؟ واسه همینم دست به کار شدمو واسه اولین بار هنرنمایی کردم که به خاطرش مادرجون بهم 5000 هزار تومن هدیه داد.

عجب مادر مهربانی دارم. اصلا احتیاجی نیست تیغش بزنی خودش خودکاره. آخه کجا میخواست همچین دختری پیدا کنه که از هر سلولش هنر میباره

اینم از پایان نامه ام:

1

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سارا
26 مهر 91 13:59
پس امروز پیوند در پیونده. همگی مبارک
پایان نامه شما هم مبارک خانم دانشجوی نمونه
ای ول عزیزم


مرسی سارا جون.
لطفا آغلادی گتی یاتی رو برامون ترجمه کن
خاله ی نـــــــورا!
26 مهر 91 14:17
اول از همه: تبریک میگم منم
دوما: خیلی تبریک میگم ان شالله همیشه شاد و خوشبخت باشن
سوما: خاله جون خسته نباشین
من مطمئنم 20 میگیری خاله خانومی
منتظر شیرینی نمره ی 20 هم میمونیم

مرسی خاله جون
خاله ی نـــــــورا!
26 مهر 91 14:18
ما یه نظر نوشتیم نفهمیدیم چی شد
ثبت نشد یعنی؟؟؟؟

خاله هر چی نظر دادی تایید کردم
خاله ی نـــــــورا!
26 مهر 91 14:21
هان اومده بوده پس آخه واسم ننوشت که ثبت شد و.... ببشخید
مامان محمدرهام جون
26 مهر 91 15:35
بله کلا امروز مبارک

پایان نامه از همه بیشتر مبارک خاله مرمر جون ان شالله دکتر بشی بووووووووووووووس

مرسی مامانی. اتفاقا قصد دارم دکتر دندون پزشک بشم

رضوان مامان رادین
27 مهر 91 10:51
به به چقدر خوب.تبریک میگم. پایانامتم که آماده گرفتن نمره 20ا.
سارا
27 مهر 91 12:06
واقعا نمیدونی یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی اشکم رو در آورد و رفت خوابید
سارا
27 مهر 91 12:14
اصلاحیه گریه کرد رفت خوابید
مامان مریم فندوق
28 مهر 91 1:37
امیدوارم نمره زحماتتون رو کامل بگیرین
نایسل
28 مهر 91 5:15
مرسی عزیزمممممممممممممممممممممم
مامان میعاد
28 مهر 91 19:27
امیدوارم یه 20 خوشگل بهت بده
مامان محمد سپهر
29 مهر 91 14:29
هم سالگرد ماماني و بابايي مبارك. هم پايان نامه انشاء الله سند و قباله ازدواج
دایی رسول
30 مهر 91 22:50
اول که سالگرد ازدواجتون مبارک دوما اقا این چه وضعشه اخه چرا این ابجی من مامان ریحانه نباید اینجا نظر بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ها این چه وضعشه؟؟ اصلا به نظر شما میاد وب دخترشو ببینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باباش کجایی شماااااااااااااا هاااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقا هیچ بهانه ای پذیرفته نیست؟
از این به بعد اگه اول همه نظرات نظر ابجی و اقا مهدی نباشه این وبلاگ تحریم میشه ؟
اره این یه تهدیده!!!!!!!!!!!!!!!

دایی قاط زدیا، آبجیه شما همیشه به اسم مامان ریحانه نظر میگذاره. باباش هیچ وقت نظر نمیده. بابایی رو باید تحریم کرد. چیکار به کاره وبلاگ داری. از همین الان اعلام میکنم بابایی تحریمه
بابای فاطمه زهرا
29 آبان 91 15:32
خوب پس این چند صد سال دوران دانشگاهی را تمام کردی فقط یه سوال پایان نامه را از کدوم سایت دانلود کردی ؟

مرسی بابایی به خاطر این همه تبریکات.
سایتها هم خیلی زیاد بودن. از هر کدوم یه تیکه برداشتم که در حق کسی اجحاف نشه. انشاالله این دفعه که دیدمت اسماشونو واست لیست میکنم.