ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

توجه بنموئید

1391/7/29 11:14
نویسنده : خاله مرمر
395 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیزی که به من و جیگرطلا سر میزنید و ما رو با کامنتهاتون شرمنده میکنید لطفا توجه بنموئید.یول

امروز با یه کامنت خصوصی مواجه شدم که هنوزم که هنوزه در یک چالش فلسفی عمیقی فرو رفتم که فکر نکنم حالا حالاها بتونم بیرون بیام.آخ

یه آقایی این کامنت خصوصی رو گذاشته:

« سلام خوبید؟من قبلا یک ازدواج نا موفق داشتم-خوب از طلاقم که گذشت بنا به نیازم خوب با یک نفر رابطه داشتم که نه قول و قراری برای ازدواج داشتم نه چیزی فقط درد و دل بود و اونم قبول کردم-حالا که ازدواج کردم مزاحمم میشه از طریقه نامه و ...-من این موضوع را به خانمم گفتم و ناراحت شده با من ولی یکم سرد شده شما میگید چیکار کنم؟این سوال خصوصی هست لطفا عمومی نکنید»

اونوقت یعنی چی؟؟؟؟؟؟تعجب

اونوقت چرا من؟؟؟؟ منی که تا حالا نه زن گرفتم و نه زن طلاق دادم. خو داداش من چرا با بچه مردم این کارو میکنی؟گریه چطوری میخوای جواب خدا رو بدی؟  وقت تمام

منو نگاه . . . با توام . . . الان من شدیداً حس روانشناسیم گل کرده و احساس میکنم آدم مهمی شدم. همینجورم بیشتر از قبل دارم تو این چالش فرو میرم. عینک

بابا یکی به دادم برسه. خو میخوای بگی عاشق خاله مرمر شدی دیگه چرا اینطوری میگی؟؟ قلبباور کن من جنبه همچین ابراز علاقه ای رو ندارما. دل شکستهخوب حرف بزن تا منو دوستان بفهمیم چی میخوایهیپنوتیزم

بچه ها اول یه کمکی به این آقاهه بدید بعدم دست منه بدبختو که تا خرخره الان تو چالشم رو بگیرید. بچه مردم به فنا رفت.آخ

مسئولین روانشناس لطفاً رسیدگی کننیول

در آخر هم از این آقایه محترم عذرمیخوام که به درخواستشون توجه نکردم و نظرشو عمومی کردم.خجالت

باشد که عبرتی شود برای سایرینمشغول تلفن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

لیلا
29 مهر 91 11:04
اون وقت شما نظر خصوصی رو علنی کردی؟
ای ول

آره عزیزم علنی کردم تا دیگه کسی از این نظرات بیخود واسم نگذاره. دلیلی برای خصوصی بودنش ندیدم
سارا
29 مهر 91 11:31
واااااااااااااااااااااا
فکر کنم سرکارت گذاشته خاله مرمر

این یارو همین پیام رو واسه خیلی ها فرستاده. ولی من تا حقوق نگیرم ول کن نیستم. من بی حقوق سرکار نمیرم
مامان صدف
29 مهر 91 14:28
شما هم لینک شدی عزیزم
مامان صدف
29 مهر 91 14:29
اطلاعیه پست ثابتت هم خیلی بامزه هست
مامان امیرناز
29 مهر 91 14:57
سلام عزیزم عجب کارایی می کنی ها خودمونیم خیلی بامزه نوشتی کلی خندیدم حالا حواست و جمع کن یهو دیدی خواستگاری چیزی بود..
مامان میعاد
29 مهر 91 16:05
والا چیزی به ذهنم خطور نمیکنه که بخوام بگم

مامانی میبینم که شمام دچار چالش شدی. مقدمت گلباران
دایی رسول
30 مهر 91 22:42
گور باباش (.................) فوهش به اون بی فرهنگ

خان داداش ما زدن به سیم آخر. خاک به سرم. خان داداش خونه خودتو از این کثیفتر نکن
مامان آنیسا
1 آبان 91 12:09
سلام
میام اینجا اون دعاهای پست ثابت رو میبینم میترسم کامنت نزارم

ترس چیزه خوبیه، ترس باعث رستگاری میشه.
مامان آنیسا
1 آبان 91 12:10
چه پست خصوصی ای شد

من امانتدار خوبیم. مثل یه صندوق نسوز رازدارم. مامانی اگه باور نمیکنی امتحان کن
مامان آنیسا
1 آبان 91 13:46
برو خصوصی رمز رو برات خصوصی گذاشتم ولی خداییش راز نگه دار باش
رضوان مامان رادین
2 آبان 91 0:04


مرسی مامانی
میدون چهار اسب
6 آبان 91 21:57
آقاهه باید خطتو عوض کنی