ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

شیرین ترین لحظه زندگی

1391/7/21 11:00
نویسنده : خاله مرمر
582 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جیگر خاله برای دومین بار تو مسابقه شرکت کرده. مسابقه «شیرین ترین لحظه زندگی من» وبلاگ کودک من.

اما این دفعه قرار نیست کسی بهش رأی بده و یا من براش تبلیغات کنم.

در اصل این یک مسابقه نیست. بلکه قراره این بار دیگران رو در شیرین ترین لحظه زندگیمون سهیم کنیم. 

اینم یکی از شیرین ترین لحظه های زندگی ما در کنار جیگرطلا

1

مسابقه شماره 4 (شیرین ترین لحظه زندگی من )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ی نـــــــورا!
15 مهر 91 21:18
ای جــــــآنم چقدر نازِ و خواستنی این لحظه های شیرینتون پابرجا
مامان میعاد
16 مهر 91 0:22
الهی
خانومی آدرست درسته؟؟!!

آره مامانی
سارا
17 مهر 91 21:56
الهی قلبونت بشم ریحانه جونم که واقعا جیگری