ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

عکس آتلیه

1391/8/25 23:53
نویسنده : خاله مرمر
610 بازدید
اشتراک گذاری

میخوام تو این پست عکسهای آتلیه ریحانه رو بگذارم. یک سری واسه 6 ماهگیشه. یه سری هم واسه یک سالگی. عکسهای سری دوم رو دقیقا اولین روز ماه رمضون پارسال گرفته که بعد از اذان رسیدیم به سفره افطار. یه کم کیفیت عکسها پایینه آخه از روشون اسکن گرفتم


1

1

بقیشم برو ادامه مطلب ببین


عکسهای شش ماهگی

1

1

1

1

1

حالا عکسهای یک سالگی

1

1

1

این لباسشم خودم از شیراز واسش سوغاتی آوردم

1

1

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله ی نـــــــورا!
7 مرداد 91 12:50
وااای چه عکسآی خشکلی چه نـــــ ـآز ریحآنه جونم ...
باران قلنبه
7 مرداد 91 12:56
سلام دوست جونی مامانم بلد نیست لینک دوستان باز کنه میشه یاد بدین


عزیزم روش لینک کردن رو تو وبلاگ خودت میگذارم
مامان و بابای سارینا
7 مرداد 91 15:16
عکساتم مثل خودت خوشگله خاله!
بوس بوس


مرسی خاله
مامان فاطمه حسنا
7 مرداد 91 17:31
سلام. چه عکسای نازی امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشید. فعلاً خیلی درگیرم (البته خیره إن شاء الله). دوستون دارم.
مامان بابای سها جون
7 مرداد 91 20:09
سلام حال شما والا با این نمیدونم تهدید بود یا دعای شما ترسیدیم نظر ندیم
ماشالا چه نی نی بانمکی دارید خدا نگهش داره براتون


ما نیتمون خیره. هدف اصلی ما همون حج واجب بود. باور کن.
مرسی که به فکر موهاتون بودین و نظر دادید
مامان امیر مهدی
8 مرداد 91 3:38
چه عکسهای نازی منم شما رو لینک کردم بازم بیاین آپ کردم
سپیده
8 مرداد 91 18:45
سلام . یه مسابقه تو وبلاگ "کودک من" گذاشتیم. دوست داشتید شرکت کنید.
سمانه(مامان محمدرهام)
9 مرداد 91 1:53
چه دخمل نازی چه عکسهای نازی چه فیگورای نازی خدا حفظش کنه.
سمانه(مامان محمدرهام)
9 مرداد 91 11:58
خاله جون ما آپیم .تشریف بیارید