ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

جیگرطلا

1391/8/25 23:40
نویسنده : خاله مرمر
1,981 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

دیروز من خونه ریحانه جونم بودم، صبح وقتی لباس پوشیدم که بروم دانشگاه ریحانه سریع رفت تو اتاقش و لباساشو جمع کرد تو بغلش اومد پیشم تا لباساشو تنش کنم که همراهم بیاد، هر جا که می رفتم دنبالم میومد تا لباساشو تنش کنم. کاپشن و شلوار و دستکششو گرفته بود اما جورابش نبود واسه همینم رفت پیش مامانی و پاهاشو نشون میداد که جورابام کو؟ کلی دلم واسش کباب شد. آخه نمی تونستم با خودم ببرمش دانشگاه. اینم از عکسش وقتی که منتظر بود لباس تنش کنم

ت

اما بالاخره مامانی سرشو به تلویزیون گرم کرد و منم سریع از خونه اومدم بیرون. وقتی دوباره برگشتم خونشون مامانی باید میرفت مدرسه، وقتی مامانی لباس پوشید که بره هر کار میکردم تا ریحانه رو با خودم ببرم تو اتاقش که رفتن مامانی رو نبینه راضی نمیشد و نمیومد. به زور بغلش کردم و بردم تو اتاق و مامانی رفت اما ریحانه کلی گریه کرد، همش میرفت جلو در و مامانی رو صدا میزد، به زحمت آرومش کردم و واسش قصه شنل قرمزی رو تعریف کردم که خدا رو شکر بابایی زودی از سر کار اومد خونه و ریحانه جونم کلی خوشحال شد. 

دیروز روز سختی واسه جیگرم بود آخه همش گریه می کرد، اما عوضش شب همگی با هم رفتیم خونه مادرجون و اونجا بهش خوش گذشت.

اینم عکس جیگر طلا وقتی خواب بود

چ

چ

ک

ریحانه جون در حال بازی با کدو 

1

گ

گ

اینم چندتا از عکسهای قدیم جیگرطلا

خ

ن

ن

ع

ح

ن

گ

ک

ج

ج

راستی دخترم جدیدا صدای پیشی رو هم در میاره.

کلماتی که جدیدا میگه:  بدو، بده، پا، یا علی،الله.

 تازگیها نمازم میخونه، مادرجون واسش چادر نماز دوخته اونم سر میکنه و میره جلو مهر میگه الله، تازه وقتی میگیم صلوات بفرست هی به صورتش دست میکشه. وقتی مداحی میشنوه سینه میزنه، وقتی آهنگ شاد میشنوه سریع میرقصه، وقتی سینه میزنه از همه میخواد تا همراهش سینه بزنن وقتیم میخواد برقصه همه باید واسش دست بزنن. اگه دست نزنی اونقدر میگه با، با، با تا تو هم دست بزنی.

وقتی واسش آهنگ حسن کچل رو میگذاریم و به اون قسمتش که میگه حسنی میای بریم حموم؟ جیگرم سریع میگه نههههه نههههه موهاتو میای اصلاح کنی؟ بازم جیگرم میگه نهههههه نهههههههه

یه چیزه جدیده دیگه هم اتفاق افتاده دخترم الان فقط 4تا دندون نیش نداره که اونا هم دارن در میان. 

راستی جیگرطلا چند روز پیش سرما خورد، آخه هوا خیلی سرد شده، گلوشم چرکی شده. مامانی وقتی میزد پشتش بهش میگفت محکم سرفه کن، حالا وقتی بهش میگیم ریحانه محکم سرفه کن خودش میزنه تو پشتش و سرفه میکنه.

عشق من روز به روز داره جیگرتر میشه، ماشاالله هزار ماشاالله سرشار از استعداده، الهی خاله فداش بشه. انشاالله همه نی نی ها شاد و شالم باشند نی نی منم همینطور 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)