ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

فرشته های مهربون روزتون مبارک

1392/2/12 16:11
نویسنده : خاله مرمر
365 بازدید
اشتراک گذاری

 1392/2/10,11,12

سلام

دوست جونیا، مامانای مهربون با تاخیر روزتون مبارک. امیدوارم شاد و سلامت باشید.

ما که چهار شنبه غروب همراه عمه طوبی و بابایی و مامانی و ریحانه رفتیم بازار تا برای هر دو تا مامان بزرگ کادو بگیریم. کادوی مادرجون رو که همون شب گرفتیم اما برای عزیز نتونستیم چیزی که میخوایم رو پیدا کنیم و کلی هم بازار رو زیر و رو کردیم.

آخرشم واسه شام رفتیم خونه ریحانه جونی که بعدش بریم شاتوت اما متاسفانه دیر رسیدیمو شاتوت بسته بود.

دیشبم که ریحانه خانمی همراه مامانی و بابایی و عمه طوبی شام اومدن خونمون که دایی مهدی و زندایی هم بودن. شب هم کادوهای مادرجون رو دادیم هم به مناسبت روز معلم کادوی پدرجون و مامانی و زندایی رو تقدیمشون کردیم.

دیشب ریحانه از سر شب همش میگفت خاله مرضی بریم تبلد بیاریم. وقتی هم که بعد از شام صداش زدم تا بیاد کادوها رو ببریم از ذوق نمیدونست چیکار کنه. اولش همش میگفت واسه من تبلد گرفتین بعدش مامانی بهش گفت نه ریحانه جون واسه پدرجون و مادرجون تولد گرفتیم. به محض شنیدن زودی دویید تو اتاق و به همه گفت برای پدرجون و مادرجون تبلد گرفتیم.

وقتی کادو ها رو باز میکردیم یکی یکی کادوها رو بلند میکرد میرفت وسط اتاق و میرقصید. بعدم کادو رو به همه نشون میداد. ما هم کلی از این کاراش خندیدیم.

بچم اونقدر فهمیده است که وقتی مامادرجون بهش گفت ریحانه جون اینا رو بگیر برای شما گفت نه من خودم دارم اینا واسه شماست.

پدرجون هم به منو ریحانه هر کدوم 5 تومن عیدی داد که مثلا ما دلمون نسوزه.

امروز صبح هم که خواب بودم ریحانه و بابایی اومدن خونمون و مامانی رفته بود مدرسه. امروز دخرتم خدا رو شکر هم صبحانشو کامل خورد هم ناهارشو. 

خیلی هم دختر خوبی بود و اصلا کسی رو اذیت نکرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رضوان مامان رادین
12 اردیبهشت 92 23:04
ای جانم تبلد مامانی ها بود آره خاله؟؟؟
جیگرتو شیرین زبون

بله دیگه، تبلد همه مامانها
رضوان مامان رادین
13 اردیبهشت 92 15:20
ایشاا... مامان شدن خاله مر مر


ممنون
مامان
15 اردیبهشت 92 1:10
اول اینکه برا خاله هنوز زوده شوهر کنه دوم اینکه ببخشید این خاله تو همه پستاش از شاهتوت و بستنی و جنگل و آلوچه استفاده میکنه ، یا اینکه نمیدونه بازدیدکنندگان دهنشون آب میوفته یا اینکه برا حرص بازدید کنندگان میاد این عکاسا رو میزاره
به هر حال شما ببخشیدش



اول اینکه واسه شما زوده که مامان بشی. دوم اینکه صرفا جهت آب انداختن دل بعضیا از این واژه ها تو پستم استفاده میکنم. سوم اینکه هر کی با خوندن پستام حرص میخوره میتونه دیگه نیاد اینجا، اگرم باز اومد یعنی خودآزاری داره. به هر حال ما می بخشیمش
رضوان مامان رادین
22 اردیبهشت 92 16:45
گلم خصوصی


چشـــــــــــــــــم