ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

ریحانه به مدرسه میرود

1391/8/8 22:53
نویسنده : خاله مرمر
709 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااام من اومدم. 

البته هنوزم مشکلاتمون حل نشده اما نمیخوایم روحیه مون رو از دست بدیم. میخوایم مثل همیشه محکم و استوار باشیم و در برابر سختی ها و بدخواهامون بایستیم.

این چند روز خونه مامانی ریحانه بودم. فاطمه زهرا هم دوسته دوست داشتنیه ریحانه هم بود. 

دیروز صبح فاطمه زهرا مقنعه مدرسه خودشو سر ریحانه کرد. خیلی بهش میومد و ناناز شده بود. بعدشم مانتو شلوارشو تنش کرد. خاله اکرم هم کمر شلوار رو 4 بار تا زد و تنش کرد. وااااااااااااییی نمونید چقدر ناناز شده بود. کوله پشتیشو گرفتو میگفت خاله زهرا بیا بریم مدرسه. زودی دنبال کلیدش گشت و رفت دم در تا بره مدرسه.

به زور رفت تو راه پله و خیلی جدی کفششو پوشید و به فاطمه هم اصرار میکرد بیا بریم مدرسه. هرچی میگفتیم ریحانه الان نمیشه رفت مدرسه گوش نمیکرد و میگفت بیا بریم مدرسه.

اونقدر جیغ جیغ کرد تا عزیز هم اومد تو راه پله و با دیدن ریحانه اول اصلا نشناختش و بعدم که شناخت کلی قربون صدقش رفت. مامانی هم ریحانه و فاطمه رو برد خونه عزیز.

امروز هم وقتی میخواستم از خونشون بیام گفتم میخوام برم دانشگاه. زودی روسری و عروسک و هر چی دم دستش بود رو جمع کرد و ریخت تو نایلونو میگفت منم باهات میام. منو بغل کن. به زحمت از دستش در رفتم.

شب منو مادرجون رفتیم نمایشگاه. یه غرفه واسه مهدکودک بود که پر بود از لوگوهای بزرگ که حتی از آجر هم بزرگتر بودن . یه قسمت هم سرسره بود. منو مادرجون گفتیم کاش ریحانه هم میومد و بازی میکرد اما حیف که تا یه ساعت دیگه نمایشگاه بسته میشه و امشبم شب آخر بود.

وقتی برگشتیم خونه مامانی و ریحانه خونمون بودن پدرجون هم دوباره ما رو برد نمایشگاه و ریحانه کلی بازی کرد. منو مامانی هم بازی کردیم. خیلی خوش گذشت. یه سری کتاب هم واسه جیگرم خریدیم.

1

برو ادامه مطلب

 

1

1

1

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

golabaton
8 آبان 91 10:36
سلام دوستان یک چند تا خانوم دور هم جمع شدیم و یک سایت با نام گلابتون (با نگاه ویژه به نیازمندیهای بانوان) راه اندازی کردیم خوشحال می شم به ما سر بزنید و نظرات و مطالبتون رو برامون ارسال کنید. البته این امکان و به وجود آوردیم تا اگه صاحب کسب و کاری هستید بتونید به رایگان هم تبلیغ کنید www.golabaton.com
مامانی ریحانه
8 آبان 91 12:03
دخترم از همین الان عاشق درس و مدرسه است آخه قراره دانشمند بشه. دوستان عزیز با هم بگید انشالله.

انشـــــــــــــاااااااااااااااالله
مامان میعاد
8 آبان 91 14:10
ای جونم چقدر واقعا ناز شده باید بهش بگم خاله ریزه خوب کاری کردین دوباره رفتین نمایشگاه حال و هوای ریحانه رو عوض کردین.
مامان محمد سپهر
8 آبان 91 15:16
سيد كوچولوي ما عيدي ميده شما نمي خواين؟
سارا
8 آبان 91 21:39
چقدر این دختر شیرینه ماشاالله مامانی انشاالله که دانشمند میشه جیگرم خاله مرضی دارم میمیرم از فضولی آخه این چه مشکلیه
رسول
8 آبان 91 23:13
کاش میشد یه پست ایجاد میکردی در رابطه با موهای ریحانه که باز باشه خوشگلتره یا بسته باشه
چند تا عکس هم میذاشتی که دوستان ظبق اون عکس ها نظر بدن

هیچ احتیاجی به این کار نیست. ریحانه در هر شرایطی برای ما زیباست. پس فرقی نداره که موهاش باز باشه یا بسته.
مامان امیرناز
9 آبان 91 9:48
سلام عزیزم الهی فرشته چقدر لباس مدرسه بهت میاد ایشالا دانشگاه بری گلم پایان نامه اتم بیست بگیری راستی خاله جون پایان نامه ات با اون نمره عالی مبارک به زهرا گفتم تو فرق داری ها ایشالا همیشه موفق باشی

مرسی مامانی، واقعا خوشحالم که بالاخره یه نفر فهمید که من با بقیه فرق دارم من خاصم
باراز سلام
9 آبان 91 10:28
سلام چه نفرین خطر ناکی من که ترسیدم خاله جون
نازنین (مامان ثنا)
9 آبان 91 14:15
ای جانم ریحانه جیگر لباس مدرسه خیلی بهت میاد انشالله دانشگاه بری بووووووووووس
امیر علی پسر اژدها سوار
10 آبان 91 7:19
وای خاله خانومی چقدر ناناز شده خیلی بهش میاد این بوسو از طرف من بدین بهش @}؛-
بابای فاطمه زهرا
10 آبان 91 11:04
سلام لباس دخترم را دربیار برای چی پوشیدی کثیفش میکنی .

بچه ها شاهد باشین، حالا یه لباس دادن میان تو وبلاگ رسوامون میکنن. ببینین ما با چه آدمایی طرفیم.
شهرزاد مامان حسین
10 آبان 91 12:33
اون کامنت قبلیه من بودم.


کدوم کامنت شهرزاد جون؟
مامان محمد سپهر
10 آبان 91 13:56
مي تونين شما هم در جشن سيدي شركت كنين.
منتظرم


اومدمممممممممم
ؤضوان
11 آبان 91 12:45
ای جونم با اون مانتو شلوارت.خیلی ناناز شدی
خاله حلیمه
11 آبان 91 21:21
فدا دترم بشم که چه نازوخوشکل شده ایشاالله عزیز خاله میره مدرسه موفق میشه
ماهم ازموفقیتش لذت میبریمبوس بوس

مرسی خاله حلیمه انشاالله