ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

ای بی معرفتا

1391/7/19 23:22
نویسنده : خاله مرمر
490 بازدید
اشتراک گذاری

علیک سلامابرو

یعنی من دو روز نبودم هیچ کس نباید بگه خاله مرمر کجایــــــــــــــــــــــــــــی؟؟متفکر

گلاب به روتون، روم به دیوار، زبونم لال،  اومدو خاله مرمر خدای نکرده مرده باشه

یه فاتحه که باید بخونین

یعنی اونم نـــــــــــــــــــــــــــــه؟؟؟ تعجب

ای خاله مرمر تنها

ای خاله مرمر بی کس

ای خاله مرمر آغلادی گتی یاتی

حالا اگه بهتون گفتم کجا بودم، چی کار کردم

الکی زور نزنین، نمیگم. باشد که در خماریَش بمانید

این است عاقبت دوستان بی معرفت

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

رضوان
19 مهر 91 22:15
عزیزمممممممممممممم ما همیشه به یادتیممممممممممم
مامان محمدرهام جون
20 مهر 91 13:12
مرمر تو تو قلب منی عسیسمممممممممممممم بدو بنویس ببینم چه خبر بوده نکنه از دواجیدی!!!!!!!!!!
نایسل
20 مهر 91 13:33
misi golammmmmmmmmmmm
مامان فاطمه حسنا
21 مهر 91 8:46
سلام. خوبی؟ ما خودمون صد ساله نبودیم. از کجا بدونیم تو دو روز نبودی دلم برات تنگ شده. هر جا هستی موفق باشی@}; یکی از همون بوس های آب دار هم برای جیگر طلا
سارا
24 مهر 91 11:33
من نبودم کسی سراغت رو نگرفته خاله جون؟؟؟؟؟؟؟
خاله ی نـــــــورا!
26 مهر 91 11:15
خاله جون خدانکنه ...
اون قسمت خاله مرمر آغلادی .... رو بی زحمت ترجه کنین خب

خاله این قسمت رو باید سارا جون ترجمه کنه
خاله ی نـــــــورا!
26 مهر 91 14:13
سارا جون لطفا بیاین و این قسمت رو ترجمه کنین با تشکر خالهـ ی نـــــورآ