ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

من بوس میخوام

1391/7/13 0:01
نویسنده : خاله مرمر
2,127 بازدید
اشتراک گذاری

شب مامانی و بابایی و ریحانه جونم واسه شام اومدن خونه مادرجون. جیگرم که وقتی وارد شد خواب بود و تا ساعت 10:30 همونجور تو خواب به سر میبرد.

البته پدرجون و بابایی سعی کردن به زور بیدارش کنن اما جیگرم نمیخواست بلند بشه. 

چشماشو بسته و دستاشم گذاشته رو صورتش تا نفهمیم که بیداره، البته همزمان شصتشم میخوره

1

وقتی گفتم بابایی شکلاتو نخور من میخوام بخورم چشماشو باز کردو از لای انگشتاش نگاه میکرد 

1

قبل از شام با هر کلکی بود بیدارش کردیم و سه تایی یعنی منو ریحانه و مامانی تو حیاط تمرین تخلیه غر کمر رو انجام دادیم. جاتون خالی. سه تایی میرقصیدیم

بعد از شام مامانی به بابایی گفت زودتر بریم خونه من فردا کلاس دارم خواب میمونم و زودی رفتن. البته من که میدونم واسه اینکه مجبور نشه ظرف شام رو بشوره اینطوری در رفت

من جدیداً دارم دچار افسردگی میشم. آخه ریحانه خیلی وقته که دیگه بوسم نمیکنه. فقط وقتایی که یه چیزی میخواد و دیگه راهی برای به دست آوردنش نداره میگه لطفا بوس کنمو یه بوس محکم میکنه.smile

این روزا هر چی بهش میگم بوسم کن میگه نه. البته نه اینکه فقط منو بوس نمیکنه ها، نههههههههه

با همه هینطوره. و این موضوع داره تو روحیم اثر میگذاره و دچار دپسردگی شدم.

یکی به دادم برسه. من چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس میخــــــــــــــــــــــــــــــــــوام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان 2بهونه قشنگ زندگی
13 مهر 91 0:55
خاله مرمر اگه ما رو لینک نکنی دعا میکنم یه شوهر کچل گیرت بیاد خواهر زاده نازت همسن دختر منه وبا خاله هاش عاشق و معشوقن
مامان میعاد
13 مهر 91 12:25
ای جان ببین گلم بوس یه فلسفه ی پیچیده داره باید بگردی و بهترین راه حل برای مشکلترین خلق فرد متقابل به دست بیاری حال میکنی فلسفه هارو من از طرف ریحانه بوست میکنم تا حداقل افسردگی نگیری
سارا
13 مهر 91 14:26
بیا خودم بوست میکنم یه بوس آآآآآآآآآآآآآآآآب دار
خاله ی نـــــــورا!
14 مهر 91 13:11
ای جانم خاله خانوم نگران نباشین، نورا هم توی این سن دقیقا وقتی یه کاری رو واسش انجام میدادم و یا یه چیزی ازم میخواست واسه تشکر و خر کردن من بوسم میکرد اما یه مدت که گذشت همیشه وقتی منو میدید میومدو بوسم میکرد الان هم اگه یه روز نبینمش فرداش که منو میبینه حسابی ماچ مالیم میکنه