ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

جایزه مسابقه نی نی های با حجاب

1391/7/8 19:38
نویسنده : خاله مرمر
408 بازدید
اشتراک گذاری

کِ کِ کِ کِ کِ کشــــــــــــــــــــــــــتله

امروز صبح با مادرجون در حال صرف صبحانه بودم که یهو زنگ خونه به صدا در اومد، زییننننننننننننننگگگگگگگگ

بله؟؟؟ 

خانم ناطق؟؟؟؟

در رو باز کردم و با مامور پست مواجه شدم. خسته نباشید،خانم ریحانه طالشیان اینجا زندگی میکنن؟

بله( البته دروغکی)

لطفا اینجا رو امضا کنید. نیست خیلی معروفمو همه دوست دارن ازم امضا بگیرن منم بهش امضا دادم و یهو یه بسته پستی رو بهم داد.متفکر

زودی دو زاریم افتاد که اوه اوه اوه

این جایزه مسابقه نی نی های با حجابه که سپیده جون فرستاده.  این اولین بسته پستی بود که برای ریحانه جونم میومد.

اونقدر ذوق کردم که نگو. مادرجونم که از همون دم در وقتی فهمید بسته واسه جیگرمه کلی نازش داد.

زودی زنگ زدم به مامانی ریحانه و گفتم مامانی شیرینی بده.smile هی گفت واسه چی؟ گفتم یه خبر خوش دارم 5 هزار تومن بده. بعد از کلی چونه زدن گفتم جایزه ریحانه اومده.

مامانی بعد از ذوق کردن گفت بچه پررو تو خودت جایزه رو مجانی گرفتی اونوقت میخوای از من پول بگیری؟

مادرجون هم که دید ما بحثمون بالا گرفته گفت خاله مرضی خودم بهت میدم . منم با شنیدن این سخنان گوهر بار مادرجون بی خیال مامانی شدم. اما هنوزم که هنوزه خبری از اون 5 تومن نیست.

راستی از همه شمایی که به ما لطف کردینو به ریحانه جونم رای دادین ممنونم. واقعا زحمت کشیدین. امیدوارم بتونم جبران کنم.

سپیده جونم از شمام ممنونم که اینقدر ما رو خوشحال کردی.

مرسی جیگــــــــــــــــــــــــــــــــر

هنوزم بسته رو باز نکردیم تا ریحانه جونم خودش بیاد و باز کنه، یعنی این شخصیت والامون تو حلق بن لادن

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

هانیه
8 مهر 91 20:33
سلام مبارک باشه ریحانه جونانشاءالله همیشه وهمه جا برنده باشی به وبلاگ آلاهم سربزن منتظریم
زینب (مامان امیر عباس)
8 مهر 91 20:46
سلام ... خدا نگهداره این خاله نازو برای ریحانه خانم ... بابا ایول داری
سارا
8 مهر 91 21:41
مبارکت باشه ریحانه خانمی
مامان محمدرهام جون
9 مهر 91 10:58
مبارک باشه ریحانه خانوم.خاله مرمر پس بعدا"حتما"بگو توش چی بود باشه؟؟؟
مامان محمد سپهر
9 مهر 91 14:27
مباركه مباركه
مامان میعاد
10 مهر 91 18:50
ای جانم
خاله ی نـــــــورا!
12 مهر 91 15:46
مبراک باشه خانوم کوچولو
مامان صدف
18 مهر 91 8:58
میخواستم بیام بگم ببخشید. من برای رای دادن دیر رسیدم. ولی وقتی اومدم دیدم ریحانه جون برنده شده خیلی خوشحال شدم. مبارکت باشه ریحانه جون. امیدوارم بتونم تو مسابقه یعدی جبران کنم.