ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

ای شه اقلیم طوس، باز سلامٌ علیک

1391/7/6 13:22
نویسنده : خاله مرمر
358 بازدید
اشتراک گذاری

ای راهب کلیسا دیگر مزن به ناقوس

خاموش کن صدا را نقاره میزند طوس

1

 

میلاد شمس الشموس، خسرو اقلیم طوس

 

شاه انیس النفوس مبارک

نایت اسکین

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی، الامام الغریب

یا علی بن موسی الرضا، آقای خوبیها سلام

امروز اومدم با چشمهای گریون و اشک بار میلاد مبارکت رو بهت تبریک بگم.

آقاجون اگه اشک میریزم از شادیه. شادم از داشتن شما. شادم از حضور شما در خاک کشورم. شادم که هر وقت دست به سویت دراز کردم بی جواب برنگردوندی. 

آقاجون امروز تو صحن و سرات غلغله است. حرمت پره از آدمهایی که با دلی پر از درد و گرفتاری به سمتت اومدن. آدمهایی که میدونن اگه از هر جا مونده و رونده بشن یه امام و سروری دارن که هیچ وقت دست رد به سینشون نمیزنه.

آقا جون هر زمان که تو زندگی کم آوردیمو احساس کردیم دیگه جایی تو این دنیا نداریم تو رو به غریبیت قسم دادیم. 

آقای خوبیها تو رو به غریبیت قسم، دست هممون رو بگیر که بی تو هیچی نیستیم

 

باز صدا کنم ترا, ای سر و سامانی من

در گذر از حادثه ها, یار پریشانی من

سائل و مسکین توام, حاجت من وصال توست

از در خود مران گدا,شاه خراسانی من

نایت اسکین

 این روزها خیلی دلم هوای ضریح نورانیت رو کرده. امام من، زیارتت رو قسمت همه ما بکن.

آقاجون دلم برای نشستن تو صحن و سرات تنگ شده. دلم برای خوندن زیارت نامه ات، آب خوردن از سقا خونه ات، شنیدن صدای نقاره ها، پنجره فولادت و تک تک اون ثانیه هایی که تو حرم پر برکتت میگذروندم تنگ شده. یا امام غریب قسمت همه آرزومندات بکن

آقاجون میدونم لازم نیست حتما بیام تو حرمت و ازت حاجت بخوام. کافیه همین جا رو به قبله دست رو سینه بگذارمو بهت سلام کنم. کافیه همینجا با فرسنگها فاصله اسمتو صدا بزنم و حاجت بخوام. میدونم بی جواب نمیگذاری

1 آقاجون امروز از ته دل قسمت میدم همه ما رو به راست هدایت و در طریق درستی و راستی ثابت قدم بدار.

آقاجون آقا و سرور ما رو در پناه خودت محفوظ بدار.

دشمنانشون رو اگر هدایت شدنی هدایت در غیر این صورت نیست و نابود و خار و ذلیلشان بگردان

یا امام رضا یکیتای ما رو در پناه خودت حفظ کن.

ما رو از شر انسانهای شیطان نما و شیطان های انسان نما محفوظ بدار

آقاجون ریحانه رو از یاران با وفای مولامون قرار بده. 

یا امام رضا حاجت همه ما رو اگه به صلاحمونه بده.

یا امام غریب همه مریضها رو شفا بده و هیچ فرزندی رو تن بیمار نده

ای شه اقلیم طوس دیدن تو آرزوست

دوستهای خوبم، امروز ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید. دعا گوی همه شما هستیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

رضوان مامان رادین
6 مهر 91 15:35
میلاد با سعادت اما رضا(ع) مبارک
آتـــریـســـا جــون
6 مهر 91 19:58
مـنـم تـولـد امـام رضـا رو بـهـتـون تـبـریـک مـیـگـم
آتـــریـســـا جــون
6 مهر 91 20:00
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
سارا
7 مهر 91 0:03
عید شما هم مبارک خاله جون
مامان و باباي سارينا
7 مهر 91 0:12
ولادت امام هشتم بر شما مبارك