ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

مورچه خورون

1391/6/31 14:36
نویسنده : خاله مرمر
426 بازدید
اشتراک گذاری

فکر میکنین امروز دخترم چیکار کرد؟؟؟؟؟؟؟

کی میگه حلال زاده به داییش میره؟؟؟؟

جیگرم به خالش رفته

امروز جیگرم دو تا مورچه رو سرامیکا دید سریع دولا شد و هر دوتا رو خورد

البته به خاطر این کارش تنبیه شد. بهش میگم برا چی مورچه ها رو خوردی؟ میگه این جا بود خوردم. میگم خوب اون داشت میرفت خونش، تو هم وقتی داری میری خونت خوبه که آقا شیره بیاد بخورتت و بگه ریحانه اینجا بود خوردمش.

همینجور نگام میکنه

من مورچه ها رو میکشتم اونوقت جیگرم دُزش بالاتره اونا رو میخوره، کلاً مورچه ها از دست ما آسایش ندارن

بعلهههه ما همچین فک و فامیلی هستیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سارا
1 مهر 91 11:59
مورچه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدای من معدم داره میخواره
مامان میعاد
1 مهر 91 12:09
واقعا خوردشون دست خاله رو که از پشت بسته
مامان محمدرهام جون
1 مهر 91 13:25
عجب فک وفامیل با حالی هستید من که کلی خندیدم وکیف کردم.از طرف من این فسقلی شیطون رو بچلون خاله مرمر
مامانی ریحانه
1 مهر 91 17:52
سلام خاله ها . مورچه خوردن یه چشمشه، چند وقت پیش یه سوسک تو خونه بود وقتی کشتمش اسرار داشت که اونو ببوسه ، وقتی دید من اجازه نمی دم کلی براش بوس فرستاد.
مامان محمد و ساقی
3 مهر 91 20:24
سلام.بچه ها عاشق این طور چیزان.نمونش ساقی همچین می کوبه تو سر این حشرات که دل من براشون کبابه.بوس هم مبفرسته.مورچه هم نوش جونت ریحانه جون.زیاد به خاله توجه نکن خودش بچه بود زیاد خورده مثل من یادمه ترش بود. داستی تو فیس بوک ادت کردم جیگر