ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

شام خوران

1391/6/17 19:55
نویسنده : خاله مرمر
439 بازدید
اشتراک گذاری

شب بعد از اذان مغرب به مامانی ریحانه زنگ زدمو گفتم شب بیرون میریم؟

گفت بابایی ریحانه الان بیرونه، بهش زنگ بزنو بگو بیاد دنبالت

منم زنگ زدم به بابا مهدی، بابایی گفت داشتم بهت زنگ میزدم که آماده بشی بریم دنبال مامانی و ریحانه با هم بریم سینما کلاه قرمزی و بچه ننه ببینیم.

گفتم باشه و زودی آماده شدم. البته اینکه میگم زود اونقدرام زود نبود. وقتی بابایی اومد هنوز آماده نبودم

با هم رفتیم پیش ریحانه. تصمیمون واسه سینما عوض شد آخه ریحانه تو سینما خسته میشد و همش هم باید میرفت دستشویی. اینجوری بهمون خوش نمیگذشت.

قرار شد شام بریم بیرون

مامانی واسمون کدو پخت و ما هم نوش جان کردیمو ساعت 11:30 بود که رفتیم بیرون. اول واسه شاممون کباب ترکی خریدیمو رفتیم پارک. بدو بدو حصیرمون رو انداختیمو مشغول خوردن شدیم.

وضعیت خنده داری داشتیمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد. تند تند شاممون رو میخوردیم تا سرد نشه.

ریحانه هم هر چند دقیقه یه بار بابایی رو مجبور میکرد ببرتش دستشویی

بعد از شام هم بابایی و ریحانه رفتن تاب و سرسره سواری کردن. منو مامانی هم نشستیم همونجا و کلی از خودمون عکس گرفتیم.

ساعت 1 هم برگشتیم خونه.

شب خوبی بود. جاتون خالی.

برو ادامه مطلب

1

1

1

1

1

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

سارا
17 شهریور 91 17:59
خاله جون میگم بدجور بد عادت شدی ها هر شب باید بری گردش
مامان میعاد
17 شهریور 91 22:18
امیدوارم همیشه بهتون خوش بگذره
سپیده
18 شهریور 91 11:47
www.koodakeman91.niniweblog.com سلام. با تشکر از رای شما
سارا
18 شهریور 91 11:54
کلی برا ریحان جیگر تبلیغ کردم انشاالله برنده میشه


مرسی ساراجونم انشاالله یه روزی واست جبران کنم
مامان ملینا
18 شهریور 91 13:57
سلام خاله من به ریحانه جون رای دادم وموفق باشید.


مرسی مامانی، امیدوارم بتونم جبران کنم
مه رخ
18 شهریور 91 13:57
سلام خاله....به ریحانه جون رای دادم


مرسی مه رخ جونم، انشاالله بتونم جبران کنم
مامان زهره
18 شهریور 91 15:00
سلام محمد سپهر با كد 41 در مسابقه "روياي زيبا" شركت كرده خوشحال مي شم بهش راي بدين. اين هم نشاني: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php ...........
سپیده
18 شهریور 91 19:20
سلام خانمی. در حال تایید نظرات هستم.
مامان نازی
18 شهریور 91 23:41
سلام عزیزم به ناز دخترت رای دادیم اینشالله برنده بشه
سارا
19 شهریور 91 0:03
خاله جون به نظرات نگاه کردی؟ چند نفر رای دادن ولی آدرس نزاشتن یکیش پری جون بود من بهش گفتم اما یکیش افسانه جونه که نمیشناسمش

آره سارا جون دیدم. اما من نمیشناسمشون که بهشون بگم. مرسی که بهم کمک میکنی
مامان محمد معین
19 شهریور 91 2:16
عزیزم به ریحانه جون رای دادم امیدوارم برنده بشه
فاطمه معصومه
19 شهریور 91 7:15
سلام خیلی نازی ریحانه جون بهت رای دادم یه نظرخصوصی هم داری
باران دختر آسمانی
19 شهریور 91 7:31
سلام خاله خسته نباشی ما رای دادیم دو نفر دیگه از دوستان هم رای دادن تو پیوندها هستن امیرعلی پسر اژدها سوار و رز دسته گل مامان راستی خاله اگه دوست داشتی همه مارو توی لینک کن
باران دختر آسمانی
19 شهریور 91 7:35
راستی خاله ببخشید اینو میگم اگه میشه برین به وب زیر و به شماره 26 رای بدین ممنون میشم به دوستانتان هم خبر بدین
http://lavashak.niniweblog.com/

خاله من خیلی شرمندتم. مرسی که بهم لطف کردی.
نانی
19 شهریور 91 7:45
ای جووووووووونم چقد ناز شده
مامان آرشیدا قند عسل
19 شهریور 91 8:15
ای جوجو طلا زنده باشی،سلام به این عروسک کوچولو رای دادم.
مامان فاطمه
19 شهریور 91 12:16
سلام خیلی با مزه شده چشم بهش رای میدیم
مامان آیدین
19 شهریور 91 14:04
سلام ماشالله دختر شیرینی دارینخدا حفظش کنه من به این خانوم باحجاب رای دادم
دایی رسول
19 شهریور 91 18:44
به جیگر ما رای بدید عکس شماره 5
سارا
19 شهریور 91 21:56
پس کجایی خاله جون؟


اومدم سارا جون