ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

اطلاعیه

1391/5/5 18:13
نویسنده : خاله مرمر
484 بازدید
اشتراک گذاری

1قابل توجه آقایونی که میآن اینجا و نظر نمیگذارند1

دعا میکنم کچل بشن و همه موهاشون بریزه بعد برن مو بکارن. بعدش اسمشون حج واجب در بیاد. مجبور بشن همه موهاشونو از ته بزنن. آخ بخندیم1 آخ بخندیم1

  

1قابل توجه خانمهایی که میآن اینجا و نظر نمیگذارند1:

همون دعایی که واسه آقایون کردم سر شوهراشون بیاد بعد همه راه برن و به شوهراشون بگن کچل کچل

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سپیده
5 مرداد 91 18:36
همین الان نظر بدم تا این بلا نگرفتتم. ماشاالله ریحانه خانم. خانمی اگه دوست دارید عکس جشن دندونی و یا سیسمونی کوچولوتون رو بنام خودتون تو وبلاگ کودک من بزاریم تا مامانهای دیگه از ایده هاتون استفاده کنن. منتظر جوابتون هستیم.
خاله ی نـــــــورا!
5 مرداد 91 19:37
فکر کنم این پستت 100 تا بیشتر نظر داشته باشه
خاله ی نـــــــورا!
5 مرداد 91 19:39
گفتم یه نظر دیگه بزارم که دعاتون نگیره درحقمون مـــا که شآنس نداریم اونوقت دعات به خودم میگیره و کچل میشم
سپیده
6 مرداد 91 0:38
سلام. با افتخار لینک شدید.
bootimar
6 مرداد 91 3:17
ترفندتون جواب دادا دیگه کسی بی نظر نمیگذره ها.هاهاهاها
سمانه(مامان محمدرهام)
6 مرداد 91 4:00
ههههههههههه خیلی با مزه بود خداروشکر که من نظر دادم آخیشششششششششششش