ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

یه حرف تازه

1391/8/27 13:51
نویسنده : خاله مرمر
1,002 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیا

امروز اومدم با یه پست جدید. یه پستی که شاید خیلی با پستهای قبلیم فرق داشته باشه.

یه پست با چندتا عکس. البته نه عکس ریحانه. بلکه عکس چندتا بچه دیگه که مطمئنم خیلی دوست دارن جای بچه های من و تو باشن.

1

اگه دلشو داری برو ادامه مطلب

 

این عکسها رو یکی از دوستهای وبلاگیه ریحانه فرستاده. وقتی امروز این عکسها رو دیدم خیلی دلم گرفت. حتی بعضیهاشونو به سختی نگاه می کردم. اولش یه کم تو اینترنت گشتم تا یه متنی، دعایی چیزی پیدا کنم و واسشون تو وبلاگ بنویسم اما چیزی درخورشون ندیدم. به خودم گفتم بهتره حرف دل خودمو بنویسم. چیزی که الان تو ذهنمه، تو قلبمه

هر آنچه از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند. . . .

1

سلام خدا جون

خدایا نمیدونم از کجا شروع کنم

خداجون تو اونقده بزرگی که حتی اگه تمام دریاها رو جوهر کنم نمیتونم از بزرگیت بنویسم. خدایا هر چی بگم کم گفتم. هر کاری بکنم کم کردم

خدای بزرگ و مهربون 

یه وقتایی پاهام میلرزه. ایمانم سست میشه. تو حکمتت میمونم. 

شاید دیگران بگن داری کفر میگی، ناشکری میکنی. 

اما خدایا تو خودت بهتر از همه میدونی تو دلم چیه. خداجون من اونقده مغزم کوچیکه که کارهای بزرگ تو رو درک نمی کنه. الانم اینطوریم.

نمیفمم آخه چرا اینا؟ چرا بچه ها ؟ خدایا آخه چرا؟؟؟

هر روز داره تو این دنیا اتفاقای عجیب و غریبی میوفته. اما این بچه ها تو یه گوشه ای، از همه جا بی خبر افتاده اند. نه پدر و مادری دارن که وقتی زمین میخورن دستشون رو بگیره. نه کسی رو که به خاطر نداشتن پدر و مادر دلداریشون بده.

من و خیلیای دیگه هر روز واسه بچه هامون کلی خاطره مینویسیم و ازشون عکسای یادگاری میگیریم تا پیش این و اون ازشون تعریف کنیم و احساس غرور کنیم. 

اما این بچه ها کسیو ندارن که واسشون از اینجور کارا بکنه.

اگه همه مردم دنیا جمع بشن نمیتونن یه ذره از اون غمی که تو دلشونه کم کنن. 

اونوقت خیلیای دیگه هر روز به فکر سهام و مال و منالشونن تا خشت روی خشت بگذارن و از زندگیشون لذت ببرن.

خدایا عدالتت رو نشونمون بده. خدایا من هرچی از مظلومیت این بچه ها بگم کمه. خدایا ما رو با بچه هامون امتحان نکن. ما همینجوریشم تو امتحانت مردودیم. پس هیچ کسی رو اینطوری امتحان نکن.

خدایا قسمت میدم به همین ماه عزیز همه مریضها رو شفا بده به خصوص این فرشته های کوچولو رو

خدایا نگذار تلخی این دنیا رو بچشن. خداجون کامشون رو به خوشیهای زندگی شیرین کن

الها تو بزرگی تو رو به عظمتت قسم 

هر چه زودتر همه مریضا رو شفا بده. نگذار هیچ بچه ای تو بستر بیماری بمونه

1

حالا روی صحبتم با شماست.

با شمایی که دلشو داشتیو داری این سیاه مشقو میخونی، اگه یه ذره به معجزه خدا اعتقاد داری دستاتو به آسمون ببر و برای شفای این کوچولوها دعا کن.

از خدا بخواه هیچ بچه ای رو تن بیمار نده. دل هیچ پدر و مادری رو عزادار بچش نکنه و همچنین هیچ بچه ای رو تو حسرت محبت پدر و مادر نگذاره.

اینا فقط چند نمونه از اینجور بچه هاست.

بیماری های این بچه ها شامل :

میکروسفال ، 
هیدروسفال،
متابولیک،
سندروم داون،
نارسایی قلبیCHF،
مننگوسل،
SMA،
شکاف کام ولب 
نرمی استخوان 
بعضیاشون واسه زنده موندن نیاز به عملهای پر هزینه در نواحی قلب یا سر دارن، بازه سنی شون هم بین ده ماه تا هشت سال هست که البته این عکسا از دو ساله به بالا هستن و ناگفته نماند که این بچه ها بی سرپرست و غالباً رها شده هستند.
از همتون خواهش میکنم حداقل تو این ماه هر روز سر سفره افطارتون واسشون دعا کنید. خدای مهربون منتظر دعای ماست، پس دریغ نکنیم.
شیرینی افطارتون از شادی این فرشته های کوچولو
 
1
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ی نـــــــورا!
2 مرداد 91 17:50
سلآم
خدا میدونه الان چه حالی دارم
بعضی وقتها که این جور چیزا رو میبینم واقعا از خودم خجالت میکشم
امیدوارم خدا به همشون کمک کنه
کمترین کاری که از دستم بر میاد دعاست پس حتما دعآشون میکنم
پستت عالی بود خآله، مــــــرسی


ممنون از اینکه همیشه بهمون سر میزنی. بوس واسه خاله مهربون و نورای عزیز
bootimar
3 مرداد 91 1:40
متشکرم
من به خاطر کارم با بچه ها و خانواده ها به وبلاگ های کودک مختلفی سر می زنم اما این پستتون متفاوت ترین و تاثیر گذار ترین پستی بود که تا حالا ورق زدم.واقعا ممنونم.
التماس دعا


من و ریحانه هم از شما بابت عکسها ممنونیم. خدا خیرتون بده.
مامان ریحانه
4 مرداد 91 14:21
بیماری بچه ها بزرگترین عذابی است که پدر و مادر ها می تونن دچارش بشن . امیدوارم هیچ پدر و مادری این لحظات براش پیش نیاد . پس خدایا به همه کودکان عالم سلامتی عطا کن که بزرگترین هدیه عالم است.


آمین