ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

دوستت دارم

1391/8/25 23:50
نویسنده : خاله مرمر
531 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم1

جیگر من کیه؟ من  

عسل من کیه؟ من

نفس من کیه؟ من

ناناز من کیه؟ من

ریحانه من کیه؟ من

ریحانه اسمت چیه؟ اتی (سوال و جوابهای همیشگی من و ریحانه جونی، فقط نمیدونم چرا تو جواب سوال آخر همیشه میگه اتی)1

1جیگرطلا دست گلت درد نکنه، همه امتحانامو قبول شدم، معدلمم خوب شد.1 همش کاره خودته، بووووووسسسسسسسسسسسس واسه نفسم که واسم دعا کرده1

خداجون مرسی که ریحانه رو بهم دادی، خدایا ممنون که مهر و علاقشو تو دلم انداختی1

من هیچ وقت از بچه ها خوشم نمیومد، همیشه وقتی بچه ها رو میدیدم بهشون اخم میکردم1. اما از روزی که ریحانه به دنیا اومده اصلا دلشو ندارم که بهش اخم کنم یا بزنمش. اصلا دلم نمیاد دعواش کنم1

 

خدایا کمکم کن تا همیشه همینطور باشم و خاله خوبی واسه ریحانه بمونم.1 خدایا نگذار مثل اونایی که بهمون خیانت کردن بشم و در حق ریحانه نامردی کنم. خدایا کمک کن تا همیشه دوسش داشته باشم1

جیگر طلای من، دو روز قبل از تولدت شدیدا قلبم درد میکرد، تمام روز درد داشتم، همش از خدا می خواستم کمکم کنه تا تولد تو رو به خیر و خوشی بگذرونم. مادرجون همش میگفت بیا بریم پیش دکترت اما می گفتم نه بگذار واسه بعد تولد

خدا رو شکر روز تولد دیگه درد نداشتم و این روزا هم یه بار فقط درد اومده. خیالت راحت باشه خاله حالا حالاها قصد سفر نداره

ریحانه جونی خیلی دوستت دارم1

 

راستی جیگر طلا چند دقیقه پیش پدرجون وارد مرز ایران شد و سفر سوریه و کربلا رو به خوشی گذروند. الان هم تو راه خونه است. زیارتش قبول و سفرش بی خطر 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)