ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

ریحانه جونی تو لباس مامانی و بابایی

1391/5/24 14:59
نویسنده : خاله مرمر
651 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممم1

امشب ریحانه جونی و مامان و بابا و زندایی و دایی مهدی شام خونمون بودن1

نمیدونید چه حالی میده وقتی دستشو میگیرم و میبرمش دستشویی تا جیش کنه

هیچ وقت فکرشو نمی کردم با انجام این کار اینقده ذوق کنم.1

خدا قسمت همه بکنه

امشب وقتی ریحانه جونی رو خواستم ببرم دستشویی گفت نه دستمو نگیر1 گفتم چشم خودت بیا1

با هم رفتیم دم در دستشویی و تا خواستم باهاش برم داخل همون دم در وایستاد و گفت نه1 تو بیرون

یعنی تو بیرون باش. گفتم چشم من بیرون میمونم و نگاهت نمی کنم. تو برو داخل وقتی جیش کردی منو صدا کن تا بیام بشورمت.1

گفت باشه و رفت تو، قربونش برم خودش لباسشو داد بالا تا نجس نشه1

وقتی جیش کرد گفت اییییییی جیششششش1

منم رفتم داخل و شستمش. وقتی پاهاشو میشورم خودش پاشو با دمپایی بلند میکنه تا آب داخل دمپایی خالی بشه.1

الهی خاله فدا زرنگیت بشه. ناناز خودمی1

وایییییییییییی امشب مامانی چندتا عکسشو بهم نشون داد که لباسای بابایی و مامانی رو پوشیده بودی.1 اونقده ناز شدی که دلم نیومد عکسات نگذارم. 1

جیگر طلا با تیشرت بابایی

1

نفس خاله تو لباس مامانی

1

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فاطمه حسنا
4 تیر 91 17:31
سلام خاله مرمر. حسابی آنتراکت دادیا. این که شد تعطیلات تابستونی خوش باشید و من هم برای این گل دختر زرنگ و باهوش آرزوی سلامتی و شادی همیشگی دارم. اعیاد مبارک
مامي نسيم ( مامان ملودي )
14 تیر 91 10:25
عزيزم تولدت مبارك