ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

التماس دعا

1391/8/25 23:46
نویسنده : خاله مرمر
354 بازدید
اشتراک گذاری

1

من از خدا خواستم به من توان و نیرو دهد و او بر سر راهم مشکلاتی قرار داد تا نیرومند شوم.

من از خدا خواستم تا به من عقل و خرد دهد و او پیش پایم مسائلی گذاشت تا آنها را حل کنم.

من از خدا خواستم به من ثروت عطاکند و او به من فکر داد تا برای رفاهم بیشتر تلاش کنم.

من از خدا خواستم تا به من شهامت دهد و او خطراتی در زندگیم پدید آورد تا بر آنها غلبه کنم.

من از خدا خواستم تا به من عشق دهد و او افراد زجر کشیده ای را نشانم داد تا به آنها محبت کنم.

من از خدا خواستم تا به من برکت دهد و خدا به من فرصتهایی داد تا از آنها بهره ببرم.

من هیچ کدام از چیزهایی که از خدا خواستم را دریافت نکردم ولی به همه چیزهایی که نیاز داشتم رسیدم.

1

خدایا خیلی وقتا خیلی چیزها ازت میخوام که بهم نمیدی چون خوب میدونی که به صلاحم نیست، اما من نادانم و در خواسته ام اصرار می کنم. 

خیلی وقتا از چیزی که بهم میدی ناراحتمو ناشکری می کنم اما تو میدونی چی به صلاحمه.

خدایا تو رو برای همه داده و نداده هات شکر. برای اونهایی که دادی و گرفتی شکر، واسه اونهایی که دادی و نگرفتی شکر. خدایا تو رو برای اونهایی که میخوای بدی شکر. 

خدایا تو رو برای همه چیزت شکر. شکرت که بهم قدرت زندگی کردن دادن. شکرت که بهم بدن سالم دادی. شکرت که بهم خانواده دادی. شکرت که بهم عشق دادی. شکرت که بهم عقل دادی.

خدایا هزاران هزار بار شکرت

خدایا تو را سپاس برای هدیه زیبایی که بهمون دادی. سپاس برای لبخند زیبایه ریحانه. سپاس برای راه رفتنش، حرف زدنش و خندیدنش. 

خدایا شکرت که یک بار دیگه بهم این اجازه رو دادی تا تو شب آرزوها بتونم دستامو رو به آسمون بگیرمو بهترینها رو ازت بخوام.

خدایا کمکم کن تا بتونم تو این شب عزیز بهترینها رو برای بهترینها بخوام. کمک کن تا زبانم شاکر تمام نعمتهات باشه.

خدایا تو رو به بزرگیت قسم بزرگمرد ما رو در پناه خودت حفظ کن. خدایا آقا و سرور ما رو از ما رازی بدار. 

خدایا فردا شب، شب بزرگ آروزهاست، کمک کن تا بتونم بهترینها رو آرزو کنم.

1

مامانیا و باباییای مهربون فردا شب ما رو از یاد نبرید. برای همه نی نی ها دعا کنید برای همه نیازمندها دعا کنید. ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید. محتاج دعای تک تک شمائیم.            

 التماس دعا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله جون
3 خرداد 91 23:12
آغاز فصل عبادت و نوشیدن از نهر گوارای رجب و در آویختن در شاخه طوبای شعبان و ریاضت در ریاض رمضان و گلچیدن در بهار قرآن مبارک باد . التماس دعا
bootimar
4 خرداد 91 16:20
الهم صل علی محمد و آل محمد التماس دعا،تو این شب بزرگ دعام کنید. خیلی نیاز به دعا دارم. اگه میشه از طرف من ببوسید ریحانه رو.