ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

مشهدی ریحانه

1391/5/24 15:35
نویسنده : خاله مرمر
1,124 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل خاله

 سلام نی نی وبلاگیا، روزتون بخیر.

نی نی ها ریحانه جونم از مشهد برگشته، حالا شده مشهدی ریحانه. باور کنید دیروز که اومد خونمون وقتی دیدمش احساس کردم تو این چند روزی خیلی بزرگتر شده، خیلی دلم واسش تنگ شده بود. اونم وقتی منو دید دستاشو باز کرد تا بغلش کنم. وقتی اومد بغلم بوسم کرد که کلی ضعف کردم. نمی دونین چقدر جیگرم جیگره. یه کم که گذشت فهمیدم دخترم تو این چند روز ماشاالله هزار ماشاالله شیطونتر شده. مامانی می گفت وقتی تو صحن حرم می گذاشتنش رو زمین تند تند راه می رفت و از ذوقش جیغ می کشید. آخه جیگرم خیلی دوست داره بدونه کمک کسی راه بره. الهی خاله فدا اون قدو بالاش بشه. 

امروزم من رفتم بازار و واسه جیگرم یه کادو گرفتم آخه دخترم اولین بارش بود که به مشهد می رفت و حالا مشهدی شده. اینم از کادوس جیگر طلا

              س

راستی ریحانه جونم یه دوست جدید پیدا کرده. اسمش هست طاها

نی نی خاله عالمه

              ش

این کپل خاله عالمه است. ایشاالله همیشه سالم و تندرست باشه.

به زودی عکسهای سفر جیگر طلا رو واستون می گذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)