ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

کدبانوی من

1391/11/28 2:08
نویسنده : خاله مرمر
515 بازدید
اشتراک گذاری

1391/11/27

سلام به جیگرطلای خودم

امروز ظهر منو مادرجون برای ناهار رفتیم خونه جیگرم. پدرجون هم که رفته بود بندپی خونه دوستش. آخ نمیدونین جیگرم چه گلو دردی داره.  چه سرفه هایی میکنه. انگاری 10 ساله سیگاریه خخخخ

بعد از ناهار به زحمت خوابش کردیم. شبم هر چی صداش میزدیم بیدار نمیشد. واسه شام هم که چترمونو جمع نکردیمو گذاشتیم همینجور باز بمونه. پدرجون هم واسه شام به ملحق شد.

جیگرم واسه پدرجون چای و میوه برد و میگفت پدرجون بفرما چایی بخوریم. بعد از نیم ساعت هم به پدرجون گفت شما که چیزی نخوردی!!!!! 

جیگرم یه کدبانوی تمام عیاره. بعد از شام که میخواستیم بریم خونه، ریحان اومد پیشمو گفت خاله مرضی نرو پیش ما باش. گفتم نه باید برم. بعد به بابایی گفتم خب شمام لباس بپوشید بیاید بریم یه دور تو شهر بزنیم.

پدرجون رو که خواب داشت فرستادیم خونه و خودمون با مادرجون رفتیم دور زدیم. ریحان دستش دستکش کرده بود همونایی که خودم براش خریدم. گفتم وااااایییی چه دستکشای خوشگلی، کی برات خریده؟؟؟ حتما خودشم خیلی خوشگل بوده که دستکشای خوشگل برات خریده.

حالا من همینجور منتظر که بگه خاله مرضی خریده و کلی با خوشگلیه خودم کلاس بگذارم اما ناقلا چنان زد تو ذوقمممممم، خانم زودی تو جوابم گفت خودم خریدم.

با این حرفش بابایی و مامانی چنان قهقهه هایی میزدناسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ  که کلی ضایع شدم. آخه به اینم میگن خواهرزاده!!!

بعد از کلی دور دوری منو مادرجون رو رسوندن خونه و خودشونم رفتن خونشون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان محمدرهام جون
28 بهمن 91 10:36
قربون تو دخمل کدبانو وشیرین زبون
مامان محمدرهام جون
28 بهمن 91 10:36
مامان میعاد
28 بهمن 91 15:41
اوخی عزیزم امیدوارم زود حال دختر گلمون خوب بشه.
چه تو ذهنی ای خوردی مرضیه جان


مامان محمدرهام جون
29 بهمن 91 13:08



X:
مامان فاطمه حسنا
29 بهمن 91 17:40
سلام دوست عزیز.
امیدوارم که همیشه خبر سلامتی باشه.
ارادت داریم.


سلام عزیزم
همچنین برای شما گلم
چاکریم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
30 بهمن 91 2:13
بلا به دور انشاا... زود زود خوب میشه این خانووم شیرین زبون ما


ممنونم، انشاالله
مامان محمد و ساقی
1 اسفند 91 15:47
وقتی از کارهای ریحانه جون مینویسی فکر می کنم دقیقا" مثل خودته


درست فکر میکنید. شما برنده شدید
رضوان مامان رادین
1 اسفند 91 19:13
چه ماشین خوشگلی داری ریحانه جون


قابل نداره