ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

شعر و شعر و شعر

1391/10/28 19:57
نویسنده : خاله مرمر
674 بازدید
اشتراک گذاری

1391/10/28 

شعرهایی که جیگرطلا از حفظه:

یادم میاد یه روز با هم رفته بودیم به گردش

عروسک ناز و خوشگلم انگاری بودش سردش

بهش گفتم چیزی بپوش حرفمو گوش نکردش، حرفمو گوش نکردش

عروسک من سرما خورد، با عطسه هاش سرمو برد

گریه میکرد گُر و گُر منو نبرین به دکتر

منو آمپولم میزنن، من از آمپول میترسم 

خوب میشه تا فردا عطسم، خوب میشه تا فردا عطسم

نایت اسکین

کله گنده دارم، چشم قلنبه دارم

تا که میام بازی کنم دست بزنم شادی کنم

همگی میگن دههههههههههه

چقده شما شیطونی

نمیشه آروم بمونی؟؟؟؟؟؟

یه توپ دارم قلقلیه

سرخ و سفید و آبیه

میزنم زمین هوا میره

نمیدونی تا کجا میره

من این توپو نداشتم

مشقامو خوب نوشتم

بابام بهم عیدی داد

یه توپ قلقلی داد

 

barrinhas37

لی لی لی لی حوضک

ریحانه اومد آب بخوره افتاد تو حوضک

طناب بیارین درش بیارین

طناب بیارین درش بیارین

نایت اسکیننایت اسکیننایت اسکین

اولی گفت بریم دزدی

دومی گفت چی بدزدیم؟

سومی گفت تشت طلا

چهارمی گفت جواب خدا رو کی میده؟

پنجمی گفت منه کله گنده منه کله گنده 

i413141_11.gif (242×58) 

امروز هم این شعر رو با هم تمرین کردیم:

شبا که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره

ما خواب خوش میبینیم، اون دنبال شکاره

آقا پلیسه زرنگه، با دزدا خوب میجنگه

ما پلیس و دوست داریم بهش احترام میزاریم

 

و شعرهایی که با کمک ما میخونه و همشو حفظ نیست:

بارون میاد دوباره، با خود شادی میاره

بارون میاد چیک وچیک، صداش میاد تیک و تیک

میخوره پشت شیشه، هیچ وقت خسته نمیشه

بارون میاد دوباره، دنیا رنگ بهاره

ما یه چتره رنگی 

به چه قشنگی

میگیریم رو سرمون

وقتی بارون میباره

یه جایی داریم 

خیس نشیم زیر بارون

نایت اسکین 

بچه های زیر گنبد کبود

دندوناتون یکی بود یکی نبود

خوش زبونن مثل گوله نمک

نه خسیسن نه بداخلاق نه حسود

خنده های راستی رو دوست داریم

گریه های الکی رو دوست داریم

از همه بیشتر توی دنیای بزرگ 

این یکی نه، اون یکی رو دوست داریم

لالالای لالالالای لای لالالای لالالالای لای

دل مهربون میخوایم آی بچه 

بشینین تو آینه نگاه کنین

عصر ململی شروع شد همتون

بچه های دیگه رو صدا کنین

الهی که صبح و ظهر و عصرتون

پر دوستی های ململی باشه

دلاتون حتی اگه بزرگ شدین

پاک و صاف و نرم و مخملی باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان امیر علی پسر اژدها سوار
29 دی 91 19:12
آفرین به این ریحانه خانومه باهوش به افتخارش


D>>


رضوان مامان رادین
30 دی 91 17:09
وای چقدر شعر بلده این دختر طلا.به پسر منم یاد میدی؟؟؟؟؟؟؟


بله که یاد میده
سارا
30 دی 91 23:33
/افرین به این جیگر طلا
مامان میعاد
1 بهمن 91 17:13
آخ که چقدر شنیدن این شعرا با صدا و آهنگ شیرین صداش شنیدن داره.
معصومه
2 بهمن 91 19:19
این نظر فقط و فقط بخاطر رهایی شوشو از خطر کچل شدن می باشد و ارزش دیگری ندارد..
خوبه مرمر خانم دیگه شوهرم کچل نمیشه.. قول میدی..


خوب مامانی بهت تبریک میگم شما از این به بعد با یک شوهی خان با زلفای پریشون طرفی
پرهام
2 بهمن 91 23:23
مامان صدف
3 بهمن 91 9:40
من چند بار اومدم سر زدم و نظر نزاشتم. چرا کپل خان کچل نشد. تازه یه ماینوکسیدل 5% هم پیدا کرده میزنه به موهاش رشدشم بیشتر شده


مامان جان شوهی خانه شما داره دوپینگ میکنه. وگرنه تا حالا صد در صد کچل بود. شک نکن. من به نفرینام ایمان دارم باور کن ضرر نمیکنی و مشتری میشی