ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

یه خبر بد

1391/6/2 16:50
نویسنده : خاله مرمر
357 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

امروز خاله اومده با یه خبر بد

جیگرم از دیروز تا حالا تب کرده، دیروز تبش تا 40 رسید. مامانی دیشب تا صبح بالا سرش بیدار بود و الان کمی بهتره. 

نه علائمی از سرماخوردگی داره نه چیزه دیگه. ظهر با جیگرم تلفنی حرف زدم گفتم مریض شدی؟ گفت آره، خوب شدم.  _گفتم کی میای اینجا ببینمت؟ _شام میام بعدم خداحافظی کرد

خاله فداش بشه الهی. دلم واسش تنگ شده. مادرجون و پدرجون دیروز رفتن ییلاق. دایی مجتبی هم که سرکار بود. مامانی ریحانه هم گفت بیا اینجا گفتم نه خونه میمونم. و اینطوری شد که بنده مثل دلاور تنگستان بدون هیچ ترس و واهمه ای تو خونه تنها موندم. البته تمام وقت خواب بودم. امروزم ساعت 2 بیدار شدم. 

حالا امشب قراره جیگرم بیاد اینجا. البته به مامانیش گفتم داری میای ماکارونی بیار شام بخوریم. 

به من میگن یه خاله نترس و پر رو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سارا
2 شهریور 91 17:01
الهی فداش بشم نکنه از این سرما خوردگی های ویروسی گرفته که اصلا هیچ علامتی نداره.فقط تب و بدن درد. حتما برین یه دکتر خوب بچه اذیت نشه

نمیدونم چشه، امروزم که متخصصها نیستن. باید شنبه بشه ببریمش. خدا کنه زودتر خوب بشه و چیزی نباشه.
سارا
2 شهریور 91 17:19
چیزی نیست انشاالله خواهر
مامان محمد و ساقی
2 شهریور 91 22:17
ایشا... زود خوب میشه این هم برای اینکه شوهرم کچل نشه خاله ی با ذوقی هستی
مامان محمدرهام جون
3 شهریور 91 8:49
به امید سلامتی جیگرطلا
ماهان كوچولو
3 شهریور 91 9:40
خدا كنه ريحانه جون ديگه هيچوقت مريض نشه
❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 12:27
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید خوشحال میشیم
مامان محمد و ساقی
3 شهریور 91 13:26
لینک شدی عزیزم.
آتـــریــســا جــون
3 شهریور 91 15:45
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
آتـــریــســا جــون
4 شهریور 91 1:19
سـلام خـالـه مـرمـر جـون مـیـســی از مـحـبـتـت
آتـــریــســا جــون
4 شهریور 91 1:26
ایـشـالـلـه کـه هـر چـه زودتـر ریـحـانـه جـون خـوب مـیـشـه خـوبـه آدم بـایـد پـررو بـاشـه تـا 2 روز دیـگـه بـقـیـه ازت سـواری نـگـیـرن و بـهـت دسـتـور نـدن