ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

به زودی بر میگردم

1391/8/25 23:48
نویسنده : خاله مرمر
389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر طلا1

جیگرم اومدم ازت معذرت بخوام1 آخه این روزا نمیتونم بیام آپ کنم. میدونی که امتحان دارم و باید مثلا درس بخونم.1

تو که خالتو میشناسی موقع امتحانات پدری از کتابام در میارم که نگو.1

اگه وقت کردم میام ولی اگه نیومدم از همین الان شرمنده.1 بعد از امتحاناتم حتما آپ میکنم.

تازه آخرین امتحانم میوفته روز تولد شما.1پس حتما واست آپ میکنم.

 

راستی خاله واسم دعا کن که امتحاناتم رو با نمره خوب قبول شم.1 البته هم واسه من هم واسه یکی از خاله های مهربون نی نی وبلاگ. 1

شماها هم دست به کار بشید.یاری سبز اون دفعه تون خیلی به ما چسبید پس بی زحمت بازم یاری کنید. مرسی1

 

 

111111

11111

دوستت دارم نفسممممممممممممممممممممممم1

بوسسسسسسسس بوسسسسسسسسس بوسسسسسسسسس

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فاطمه حسنا
19 خرداد 91 1:33
سلام عزیزم. من هم عذر می خوام که یه دفعه افتادم بیرون و تازه امشب تونستم وارد نی نی وبلاگ بشم. بی نهایت شرمنده که مجبور شدم پیاماتو حذف کنم که علتش فقط نوشتن اسم بود. خیلی خیلی عذر می خوام. از آشناییت خیلی خیلی خیلیییییییی خوشحال شدم و بابت التماس دعا هم خیلی ممنونم عزیزم. به امید دیدار. شما هم با افتخار و احترام لینک شدید.
مامان فاطمه حسنا
28 خرداد 91 18:46
سلام.دلم براتون تنگ شده. موفق و سلامت باشی