ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

خوش شانسی رو عشقه

1391/8/25 23:48
نویسنده : خاله مرمر
385 بازدید
اشتراک گذاری

1 سلام سلام صدتا سلام1

سلام خدمت همه دوستانی که از خودشون یاری سبز در وَکِردَن1. خدمتتون عرض کنم که اگه یادتون باشه ازتون خواسته بودم دعا کنید تا بتونم از استادم تا آخر هفته وقت بگیرم. قصد داشتم فردا زنگ بزنمو ازش بخوام بهم وقت بده. اما از شانس و بخت خوش بنده امروز خود استادم بهم زنگ زد و ازم کلی عذرخواهی کرد که تا چهارشنبه تو شهر نیست و خواست که قرارمون بیافته واسه پنجشنبه بعدازظهر1. بنده هم که بسی بسیار ذوقیدم1 گفتم استاد یعنی تا پنجشنبه کارم عقب بیافته؟1 اونم گفت شرمنده دیگه نیستم.1

وقتی گوشی رو قطع کردم در زیر پوستم عروسی شلوغی به پا شد با بزن و بکوب فراوون1

 

1

کلی خدا رو شکر کردم که خودم بهش زنگ نزدم و واسه وقت گرفتن منتشو نکشیدم.1 البته استادم خیلی مرد خوبیه1، اما خب واسم سخت بود ازش تقاضا کنم.1

قربون جیگرم برم که هر وقت نذرش کنم جواب میگیرم. 1

حالا میخوام برم صفا سیتی سیرینتی پیتی1، تا پنجشنبه وقت زیاده1. خوش شانسی رو عشق است.1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)