ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

ریحانه جیگر طلا

ما برگشتیم

1392/11/26 0:33
نویسنده : خاله مرمر
996 بازدید
اشتراک گذاری

 1392/11/25

سلام به همه دوستای مهربونم

سلام به جیگرطلای خاله

امروز صبح بعد از 9 ماه درس خوندن من یعنی خاله مرمر به همراه مامانی امتحان ارشد رو پشت سر گذاشتیم و الان منتظر معجزه نشستیم

فقط میتونم اینطور بگم که امتحان شدیدا سخت و زمان شدیدا شدیدا کم. 305 سوال با یک ساعت و پنجاه دقیقه وقت. دیگه خودتون حساب کنین ما چطوری جواب دادیم

فقط امیدمون به اون بالاییه که همیشه حواسش بهمون هست.

کلی حرف دارم واسه گفتن. . . به زودی هم میام و همشو واستون تعریف میکنم و به همتون سر میزنم. فقط باید یه کوچولو سرم خلوت بشه. 

من بازم بر میگردم بوسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آتــریـسـا جـون
28 بهمن 92 0:35
ایشالله که موفق میشین خاله مرمر جون
خاله مرمر
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان سيد محمد سپهر
28 بهمن 92 15:05
خوش اومدي مرمر خانوم
خاله مرمر
پاسخ
ممنونم مامانی
مامان محمد و ساقی
5 اسفند 92 22:45
سلام مرمر جان خسته نباشی ایشاالله هر دوتون قبول بشین
خاله مرمر
پاسخ
سلام مینا جون ممنونم انشاالله
رضوان مامان رادین
23 اسفند 92 18:49
مرمر جون من یکی که خیلی از دستتون عصبانیم.رفتید که رفتید...الانم از یکماه پیش تا حالا آپ نکردید؟
خاله مرمر
پاسخ
رضوان جان واقعا شرمندم باور کن خیلی این مدت سرم شلوغ بود و اصلا وقت نت رو نداشتم.
امیر عطا
21 مرداد 93 10:26
خیلی سایت بدی داری ایشاالله کچل شیییییییییییییییییییی